Tuesday, 25 February 2014

The last battle is calling us !

Assalamualaikum,

Hai, tak lama lagi kita nak habis asasi dah. Err perasaan?

*pause jap*

haruslah sedih

nak tinggal kawan

classmates

oozma kappa

roommate

suzuran

exschoolmate

tangga maut palam

lecturer

angsana & rafflesia

housemates

*background lagu memori tercipta*

pehal emo tetiba ni? 

dah tanak cakap banyak.

promise, nanti aku update recent activities aku kat sini. Harap engkorang nanti sudi lah baca kalu tetiba citer tahap basi la nanti ekekeke :')

Nah satu gambar teaser


23 Februari 2014
Asasi Sains/Kejuruteraan UiTM Puncak Alam Grand Dinner
Stellar Night

Insha Allah, ada kelapangan masa nanti aku update ye. Buat tatapan kesayangan aku, anak cucu aku nanti nak tengok  ehee mestilah at list aku ada bukti takde ah anak aku kata mak dia sembang lebat je hahaha (berani aa anak aku cakap gitu kat mak dia)  T___T

In two weeks time, there will be Test II, one week of revision week and yeaaah THE LAST BATTLE IS CALLING US
- FINAAAAAAAL EXAM FOR SEMESTER II -

Allahumma Yassir Walaa' Tuassir

No comments: