Sunday, 23 June 2013

I miss them :'(

Assalamualaikum,

Masuk harini, kiranya dah 3 weeks aku kat sini. Well, in the middle of my hectic schedule and lots lots of assignments, tutorial, lab report etc etc to be done, aku sempat lagi update blog. weeeheee. -,-'

Tahukah anda bahawa aku saaaangat merindui family aku? Ye, sangat rindu wehh. Semalam nangis. Aku tak malu pun nak ngaku aku nangis sebab aku nangis rindukan family aku. Jiwa raga aku. Bukan nangis sebab orang lain pun contohnya? nangis rindu kan pakwe. BOOO !!

okayy dah dah, jangan gaduh =) Mari lah menghiburkan diri dengan gambar gambar ini ;



yess, thats me with my little brothers . They rock my life. Before aku masuk p.alam ni aku ajak diorang ber-camwhore dengan aku dpan webcam. Bila aku rindu kat diorang, aku tengok gambar diorang =') 



Adik zarif, angah dan abang wafiq 
Haha, muka wafiq penuh bedak. lololol


we're inspector mem-bajet. HAHA

innocent face please

 angah ♥ adik ♥ abang


gambar dalam purse angah 


Korang selalu dekat dalam hati angah  Love you guys =) Angah sangat rindu kat korang because every times angah kat rumah. I will spend most of my times mengusik ngan korang, lepak kat dalam bilik korang yang macam kota sesat tu kannn. Hahaha. Bila time nak makan je, adik akan selalu panggil angah 'angah, jom makan sekali' =) Adik selalu belanja angah makan burger. Yeayyy

Adik adik angah, belajar rajin rajin. Make ibu ayah proud of us. I will always support you guys and always stick that way. I know, angah korang ni selalu membebel tak tentu pasal. Marah bila bilik bersepah but it is always for your own goods =) 

to kakak and kak yang, I could not include your picture since we're not covering our aurat properly. But, deeply in my heart, im grateful to have you guys. I will always have spaces to share all my rumbles and nonsense story, haha. I can be my own self yang suka gila buat lawak bodoh yang takde orang nak gelak. Tapi, bila dengan korang I will always feel free and ease =D

Ibu, you will always be my number one and always be my phone wallpaper. Bila malasss je, tengok phone. Terus cerah bijik mata. Hehe. Ayah, thanks for everything =') Gambar ayah pun ada dalam purse jugak taww  

selalu ada dalam doa angah because i knew i always there in your du'a =')

p/s : thank you for spending your time with me. will update some more later. bila dah stable sikit. kena hold dulu sekarang ni. Hehe.
banyak betul love love post aku kali ni   ♥ <------ haa tengok ada lagi!

Salam alaykum =D

No comments: