Tuesday, 27 November 2012

after SPM entry :')

Assalamualaikumm,
haii !!

alhamdullillah, SPM examination had just finished :')
terasa fikiran sangat kosong, hati terasa sangat lapang dan jiwa pun terasa sangat ringan.. syukur Allah telah memudahkan segala urusan sy sepanjang musim SPM ni.. apapun result yg akan sy terima nanti insyaallah, Allah akan berikan yang terbaik untuk sy :)

Ya Allah, tak sangka sy baru sahaja selesai satu episod dalam hidup sy yg dulu sy rasakan amat susah dan sukar. pejam celik, 2 tahun yg dulu sy rasakan sangat lama, dah pun berakhir. dan zaman sekolah sy pun baru sahaja tamat :') terasa sangat sebak dan sayu bila tengok segala nota2, handout dan assignment semua. terasa macam nak ulang semula semua tu, terasa macam tak puas melalui semua tu :') tapi, hidup mesti diteruskan, perjalanan masih jauh, banyak lagi amanah dan tanggunggjawab yg perlu diselesaikan. 

apa yang boleh sy katakan, zaman sekolah ni mmg penuh dengan memori. dan setiap satunya begitu bermakna dan tak mungkin dapat dilupakan dengan  begitu mudah.

 kepada semua kawan-kawan di MRSM Kuantan, terima kasih banyk untuk 2 tahun yang begitu bermakna ni. terima kasih untuk semua suka dan duka yang pernah kita lalui bersama :') *sebak.

 untuk cikgu-cikgu, terima kasih untuk segala tunjuk ajar dan segala dorongan agar sy berjaya menjadi seorang pelajar yang hebat dan cemerlang dalam pelajarannya. 
untuk kedua ibu bapa yang tak pernah berhenti memberikan sokongan dalam apa jua bentuk, terima kasih banyak2. terima kasih juga untuk segala doa, harapan dan kata-kata semangat yang telah menjadikan sy sangat kuat dalam menempuhi cabaran dalam kehidupan ini. *sebak :'(

dan sekarang....
..................................
...........................................................................

sy dah pun siap packing barang,baju,buku semua. lepas isyak malam ni. insyaallah.. sy akn melangkahkan kaki untuk tinggalkan maktab ni. uhhhh, sedihh !! :'( walau apapun yang berlaku nanti, sy doakan semoga Allah kuatkan semangat sy dan kuatkan hati sy. semoga persahabatan sy bersama kawan-kawan sy akan kekal dan semoga ALLAH pelihara iman kami agar tak mudah goyah terhadap cabaran dunia ini. insyaallah.... panjang umur kita kan berjumpa lagi :')



*gambar masa annual dinner, bergambar dengan famili badan wakil pelajar*

simpan elok-elok semua kenangan manis ni. semoga persahabatan ini akn kekal sampai bila-bila :') aminnn...


written with love,
shida :')


No comments: