Monday, 4 June 2012

= stress.jerawat.kilo.headache.=

Assalamualaikum,
hyeee, hows life lately ?
 me ? getting better, much better. makin sihat and makin tembam.
kahkah, tanda senang hati kot. senang hati sangat. takde lahhh sangat. cuma bila stress tu, lagi banyak la keinginan nak 'menyumbat' tu. huehue :p

stress ? teringat masa awal tahun dulu, ada mention : tak nak selalu stress sebab nanti akan kena sakit kepala. hamekkaw, rasa nya dah berapa kali da kena serangan sakit kepala. tuihhtuihh. tapi, alhamdullillah.. yang hebatnya, tak telan paracetamol pun. macam yang selalu saya buat tuu. mmg dah berazam, nak kurangkan pengambilan. tapi, sakit kepala tu masih ada. sooo, instant way to reduce : TIDUR. heaven on earth tuhhhh :) 
zzzzzzzzzzz

emmmm, a few weeks before.. final exam. jerawat yang tumpang berteduh kat muka ni, haisssshh.. toksah cakap laa, amboiiii.. banyak macam hapeerr daaa. sana-sini naik jerawat. kalau tak sakit takpe juga. ini tak, bukan main sakit lagi. tegang je muka. pulak tu, saya ni jenis yang gatal tangan, suka beno picit. sooo, jadi laa parut yang tegar dan degil tertinggal kat muka. habis lekuk sana sini. macam meteor terhempas. kahkahkah.

haha, apa-apa jelahhh, huhhh, exam ? 
aduhhhh, takut =,='

byebye,
kita nak tidur :)


No comments: