Thursday, 31 May 2012

sukaa budak comeel ;)


hyeeee, hehe :)
 mentang-mentang cuti kan, tak habis-habis mengupdate blog. tuihtuih. yg penting tangan berjalan jugaa buat homework ye :p

okay, kali ini saya nak cakap pasal budak-budak kecik. haha. nak tahu kenapa ? mari kita ikuti perbualan ni.

saya : uhuhhhh, comelnya.... geramnya. awwww :*
kawan 1 : kau ni, asal nampak budak kecik je, mesti nak pegang la, nak dukung la, nak itulah inilah. gatal betul nak ada anak sendiri !
saya : ehh, cakap baik-baik sikit ye, aku mmg suka budak kecik ye !
kawan 2 : inilah perempuan, suka budak-budak. nanti dah ada sendiri tak tahu laa. 

actually, conversation ni pnjang lagi. tapi, sy malas nak tulis semuaa. yg pentingnya.. ayat yang saya bold kan tuu, mmg bikin panas sikit la brooo... cehhhh. tak guna betuul. ada ke patut bagi ayat macam tu, mmg hampagas karat laa kan !

ANNOUNCEMENT yaa, semua family saya pun tahu, saya ni mmg pencinta kanak-kanak. saya suka budak-budak sebab diorang ni comell :) cuteeee, bauuuu masaaam sikit. hahaha :D  tak payah cakap apa laa, mmg kalau sy jumpa budak kecik-kecik, saya akan pegang, dukung, gomol dan macam-macam lagi. dengan orang tua mana boleh buat macam tu kan ? kurang-kurang pun boleh gurau kasar je. haha.

muhd fikri : : cousin

nur afrina zulaikha ; ; cousin
nur arissa dania : ; cousin
okay, banyak ni je gambar yg sempat curi dari facebook. hahaaa.
kalau nak tahu, anak kawan pun saya treat macam adik sendiri taw. errrrr' lebih sikit laa. sebab anak orang tak boleh nak cubit, adik sendiri buleeh cubit. heheee :) 
apapun, saya cuma nak betulkan statement yang kurang berasas tuuu. hey, geram jugaa. cakap ikut sedap mulut jee. tapi, fikir-fikir balik, orang boleh cakap apa je. sebab mereka tidak mengetahuinya. kan kan ? 

after all, the endd :)


p/s : saya mmg penyayang ngan budak-budak. but, pleaseeeee say no to haiwan. XXX
tak penyayang langsung. terutama KUCING !!

No comments: