Tuesday, 27 December 2011

trip to malacca :)

Assalamualaikum , and hye alls :)
hey rindoo sangat laa nak dngan blog aku nie , hehee :D
well , jalanjalan kat malacca 4 days 3 nights . seronok dapat jalan-2 ngan family , habiskan masa cuti skolah yang tinggal bape hari je lagi nie , adoyadoy ..

ohh okay , i have some of our photo masa kat melaka hari tuu ,
picture speaks louder than words kan ? so , have a view kay :D
*malas nak tulis entry yg pnjg berjela-2

masa ni koya sngat nak bergambar kat depan muzium senibina :D

okay , budak comel yang pandai pose tu , sepupu aku :)
*mohd fikri* 

ni semua cousin aku :D
dr kiri , kak chik , baby zulaikha , izzati , aku , si kecik fikri and iqbal :D

angin begitu kuat dan kencang , tudung pun daa jadik herot-berot .
nasib baik tak tertangal jee , hehe *tp nak jugak bgambar , :D

 dpan bngunan A Famosa :D

 huahua , pgi nite safari , dpat baek pnya pluang :)
bgambar ngan gajah , name die jering , umur baru 6 tahun , tapi bapak laa besar , huihui :D

semua sepupu , except yg pkai tdg hitam tu n yg pakai baju mlayu tuu ,
huahua , diorg sume lagi tnggi dari aku , hahaa

dr kiri , my mum , mama , mak uda n mak usu .

ohh , i have a great day dapat jalan-2 kat mahkota parade , dataran pahlawan , Afamosa , night safari kat zoo melaka dll . masa blja kat terndak dulu , slalu gak jalan-2 kat sini . mmg xcted laa sebab dapat mengimbau kenangan lama  , hehee :D
okay , byebye :)
nak sambung buat homework !

No comments: