Friday, 16 December 2011

saya anak kedua !

Assalamualaikum and hye alls :)
hari ini , time aku tnga ronda-ronda kat blog orang .
aku jumpa lah ngan one entry ni , die cakap pasal sifat semulajadi someone mngikut turutan kelahiran .
aku ni anak kedua , simbol AIR :)
air ni , sangat sinonim dengan ketenangan . kebetulan jugak , aku pun mmg suka sangat dengan warna biru ,
macam ade chemistry pulaks , ahaha :p tengok la blog aku pun mmg mostly warna biru .
mungkin aku ni mmg sesuai sangat kot dengan warna biru :D
emmm , okay lah .. tengok lah description utk anak kedua kat bawah ni .


Sikap semulajadi anak kedua:

1. Perangai yang mengambil mudah
2. Patuh arahan (bagus ni kalau nak ambik kerja)
3. Suka berfikir
4. Sensitif tetapi masih rasional
5. Cepat berubah fikiran
6. Pandai mengambil hati
7. Mudah marah dan mudah dipujuk (kejap tenang, kejap berombak)
8. Senang memaafkan tetapi sukar melupakan
9. Sedikit kedekut tetapi boleh bertukar menjadi terlalu boros dalam keadaan tertentu.
10. Suka berahsia (sebab tu bahaya, buaya sembunyi dalam air kita tak tahu)

*mungkin anda rase , ada yang tak sepadan dengan saya kan ?
yelah , anda semua berhak untuk menilai saya . 
tapi , saya rase  9/10 drpd description ni , suit me a lot ! *huihh , perah santan . teroverdose pulakss :p

No comments: