Tuesday, 6 December 2011

jangan addict dngan mat panadol !

Assalamualaikum and hye alls :)
hows lyfe ? great bukann , hehe . emm , mlam ni , aku saje je nak share dgan anda anda semua bout having very addicted dgan pain killer ? haha . aku nak story mory ni pun bkan sebab aku ni very addicted dngan pain killer , cuma aku ni jeng jeng jeng  ... continue reading , hehe ..

help !  help ! kpale i pening nihh !
emmm , act .. aku slalu jugaa pening2 kpale sampai sakit berdenyut-denyut . korg yg slalu migrain sajaa yg tahu raseny macam mane . bile time sakit kpale aku mnyerang , bolehh dikatakan x boleh nak buat ape2 keje , stuck sngat . rase cam nak hantuk je kpale ni kat dinding . haha :) 
dats why la aku kerap jugak telan panadol . once aku amik , adelah dlam 2 biji untuk legakan sakit kpale tue . panadol ni kan control fever n one of pain killer . tp , x laa sehebad ponstan . aku x penah pun amik ponstan , sebab skit kpale aku blum sampai thap kritikal lagi . alhamdullillah :)

jangan macam ni sayang :)

do you know what ? side effect by taking pain killer ni , bole buat kite kena gastrik taw ! ohh , baru aku tahu .. aku pulak slalu amik panadol dlam kdaan perut kosong . Ya Allah , patut lah , tiap kali aku amik panadol (biaseny aku amik before tido) bila bngun pagi , perut ni rase x sedap je . mual smacam je ..
aku pikir , panadol ni stakat nak hilangkan demam n hilangkn pening je . haha . x tahu pulak panadol ni pun one of pain killer . ahaa .. i have too slow down too much intake of panadol bile pening !
last pegi clinic hari tu sebab demam , aku check bp (blood pressure) aku , doc ckap , bp aku low !
errkk--' aku daa agak daa , kalau time demam je , mst turun . tmbah2 lagi asyik pening2 kpale je . my body still not adapt lagi dngan prubahan ni , i guess so . haha , ntahlahh ..
nmpaknya , aku kena jage kesihatan , tak boleh slalu stress ! nanti terok , bile dah kena serangan sakit kpale , x boleh tido until i take da super ensem mat panadol ! haha :)

x bole jadi sampai macam nie ea ?

No comments: