Saturday, 3 December 2011

congrats to all 3.5 !


exam result ? erkk --' , worst lahh ! lagi terok dari sem lepas .. terok sangat ! haha . aku dah agak dah , result aku akan jadi terok macam nihh .. memang aku sedehh ! sedehh sangat .. tapi ape aku bolehh buat , sape suruh tak nak study betol2 . sibuk sangat dengan bwp , sibuk fikir benda lain .. amekkau ! padan muka ! kan dah dapat ! nak sangat kan ... haha , jangan lah kejamm sangat wehh . aku pun dah usahe taw , tapi dah nameny bukan rezeki aku kan .. ape boleh buat . setiap hari aku stay back kat kelas sampai lepas asar , pastu dtg blik kelas dlam pkul 5.30 , sambung stdy .. hjung minggu , seharian duduk kat kelas mnghadap buku add math , bio , kimia .. tapi , nak buat macam mane kan , dah bukan rezeki aku lagi . syukur alhamdulillah .. sem 1 dpat 3.63 , sem 2 ni dpat 3.35 shje . takpe , i accept it :) 

even aku sedeh , dunt wory , i will not be too stress !

yeah ! life must go on kan ? lepas ni , kena usahe lagi !  boleh putus asa , x boleh patah semangat ! masa masih panjang lagi ! emmm .. aku akui , nt mesti aku jeles an , tngok bdak2 3.5 dpat amek award an ? ohh , dear ! congrats to all yg dpat ANUGERAH PENGHORMATAN PENGETUA ! especially to suzuran ( my batch ) , kamu semua mmg hebat ! teroskan usaha next sem nanti oke ?

No comments: