Thursday, 24 November 2011

kita kawan lagi kann ??

dulu ... sy syg kan awk .. x pnah mnyesal pun cintakan awk .. ade mase tluang je , sy x pnah bhenti ingat awak .. tapi sekarang ? awak lihat lah.. kita dah saling mbenci , sy pun dah x berani nak tego awk .. sy x mintak sume nihh jadi complicated cam nihh .. tapi , sy nak awk fham ..  sy nak kejar cita2 sy dulu .. dah 3 tahun kita 'kawan' .. sy ase , tmpoh yg cukop lame tu , dah cukup nak bg awak ksempatan utk jadi lebey matang . sy sedehh , tp awak ? mngkn kecewa , tp sy x nak awk blja mbenci sy .. awk pliss .. kite KAWAN lagi kann ??

tapi .. if now , awk da benci sy .. sy ni da x de lagi dlam ht awak .. tape , sy fham .. x mahu kwan lagi ngan sy pun x pe .. tp jgn benci sy oke ? sy x mampu nak hidup dgn kebencian org . kalau ade jodoh , kite akn jmpe lagi . kalau x de , awak akn jmpe ngan org yg jauh lagi baek drpada sy .. itu doa sy , slalu :)

awak .. jage diri baek2 ye :) awak ttap sahabat sy :)

love __ shida  <3

No comments: